私は知覚に問題があります

なので感じていることを、どうか聖霊あなたに打ち明けさせてください。

ラファエルよりメッセージ

Raphaelより
親愛なる友だち・マイティコンパニオンたちへ
映画についての最新の情報についてちょっとお伝えしようと思い、これを書いています。
日本からこちらに帰ってきてからのこの5ヶ月は、とても充実していました。
何時間もの「祈り、尋ね、従う」というプロセスの末
ついに映画の構成部分についての編集がほぼ終わりました。
この映画はだいたい1時間45分くらいの映画になりそうです。
この映画がどんな映画になっていくのかが明らかになっていく様は、驚きと驚嘆の連続でした。
私はこの映画がこれほどまでに美しく
これほどまでに強く深いメッセージを持ったものになるとは思ってもみなかったのです。
また、この映画のプロジェクトがこれまでに受け取ってきた、多くのことなる人たちからの助けと
サポートに圧倒されていて、このプロジェクトは本当に個人や個人の意志を超越したものだと感じています。
すべてのものごとがそうであるように、このプロジェクトも赦しのために使われてきました。
そして私自身、これまでにたくさんの異なるタイプの感情、たとえばコントロールを手放すことへの怖れ
未知にたいする恐怖、本当にたくさんの愛を与えられたときに感じる無価値感などにも向き合う必要がありました。
今 本当に感じられるのは、この映画はすでに「書かれていた」ということ
そして私の個人的な欲求・アイデア・感情・怖れ・欲望にかかわらず
この映画がそうなるはずであったものになるだろうということです。
編集作業の終わりに向けて、ひとつ認めないといけないことがあります。
5月から、私は心に蓄積した疲れがあるのに気づき始めていて
以前ほどフレッシュでないと感じていました。
そこで私はガイダンスを求めて祈り始めました。
同じころ、ユタでおこなわれる「Awakening 2 Love」というイベントをオーガナイズしていた友人のダイアナから
イベントの準備を手伝ってくれないかという招待がありました。
当初私は「ありがとう、でも映画を終わらせないといけないから・・」と答え、ユタには行かないつもりでした。
でもその後おもしろいシンクロニシティや偶然の一致があり、またカースティン、のりこと話をした後
「これは私の注意力を、聖霊から与えられた別のプロジェクトに移すことで
聖霊に心をリフレッシュさせてもらう良い機会かもしれない。
プロジェクトを終わらせるのに必要なレベルの注意力と気づきをもってここに戻ってこれるように。」
と感じるようになりました。
その中でも感じられたのは、たとえば3ヶ月とかの長い期間プロジェクトを離れることにはなっていないということでした。
それよりももう少し短い期間だと感じられていて、今のところ45日間ということになっています。
あなた方がこれを読んでいるころ、私はすでにユタにいます。
多くの日本の友人がイベントでここに来ると聞いており、ここで皆に会えるのがうれしいです。
これまで与えられてきたこの素晴らしいプロジェクトに
そしてすべての美しいマイティコンパニオンたちに本当に感謝しています。
たくさんの愛と深い感謝をこめて、
Arigatou Gozaimass,
Tottemo Ashterio ❤️
Rapha-Chan 😆
❤️❤️❤️
-----
Dear friends and mighty companions 😊
I felt like giving you a little update about the movie so I’m writing this message.
It has been a very full five months, since I came back from Japan.
After many many hours of “pray, listen and follow”, I have finally arrived at the end of editing the structure of our movie, it will be around 1h45min movie.
It has been a continuously surprise and wonder to see how this whole movie is unfolding, I never expected that this would be so beautiful and have such a strong and deep message.
I am also blown away by the huge help and support that this project has been receiving from many different people, it really feels that this is beyond any personalities and personal wills.
Like everything, this project has been used for forgiveness, and I can see that in my mind, I had to face many different types of emotions, like fear of letting go of control, fear of the unknown, and also, some unworthiness thoughts when I feel I am being given so much Love.
It really feels that this movie has already been written and it is going to become whatever it’s meant to be, regardless of what I personally want or my personal ideas/emotions/fears and desires.
I must admit towards the end of the editing process, in May, I started to notice some accumulated tiredness in my mind, I wasn’t feeling as fresh as before, so I started to pray for guidance. At the same time, my friend Diana, who is organizing the event “awakening2love” in Utah, inviting me to join the preparations of the event. My initial reaction was to thank her and say her that I couldn’t go because I had a commitment with finishing this movie. But after funny synchronicity’s and coincidences, and after joining with Kirsten and Noriko, it felt that actually it could be a good thing to shift my attention into another project given by the Spirit and allow Him to refresh my mind so that I can come back and finish the project with the level of attention and awareness required.
One of the aspects that was felt was that I was not supposed to leave for a big period of time like three months. Instead it felt that it would be a mid-short period of time, which now has been decided to be 45 days.
By the time you are reading this, I am already in Utah, maybe I will see you here, I heard many Japanese friends are coming so it would be a joy to join you there.
I am very grateful for this amazing project that has been given and for all the beautiful mighty companions I made.
With much Love and deep gratitude,
Arigatou Gozaimass,
Tottemo Ashterio ❤️
Rapha-Chan 😆
❤️❤️❤️